Huzurmelegim_28 Merhaba,
Her gittiğinizde doktorun kendisini görebiliyor musunuz yoksa bazen asistanı mı muayene ediyor?
Bu arada hijyen konusunda titizler mi? Devlet hastanelerinde özellikle kadın doğum bölümü için daha tereddütte kalıyorum. Mahremiyete dikkat ediliyor mu? Bazı hastaneleede muayene odasına iki, üç kişi alındığı oluyormuş.
Teşekkür ederim.