54_kubra Hafsa3734 sırf ilgi ve hijyen konusu için özele gidiyorum. Devlet hastahanelerinde ne ilgi var ne de hijyen. Çok ta kaba davranıyorlar. Tüm hastaneler öyle mi bilmiyorum ama benim denk geldiklerim o şekilde 🙄