Gulhan3291 merhaba benim 4+6dan beri kanama alanım vardı. 1.5ay sonunda çok şükür kanama alanının tamamen kaybolduğunu öğrendik🙏🏻 Bol bol dinlenin, sizi strese sokacak şeylerden uzak durun, ilaçlarınızı düzenli kullanın, beslenmenize dikkat edin ve sanki hiç bir sıkıntı yokmuş gibi bebişinizle konuşun karnınızı sevin bu size de çok iyi gelecek ❤️ Çok küçük oldukları için henüz sesimizi ayırt ediyor olamasalar da minicik kalpleriyle hissedebilirler bence 🥰