Kevakar yok canım asla başka doktora gitmeden bir şey yapmam zaten kabullenemedim dediğini cok şükür kanamam durdu yarın başka doktora gidiyorum randevumu aldım dün. İnsallah güzel haberlerle dönerim yüzde99 sonlanacak aklımda çıkmıyor doktorun dediği kesede kan olduğu icin bozulmuş falan diyiince sıfır olarak çıktım doktordan özelde bi hastane ama bilmiyorum. Ben elimden geleni yapacağım gerisi Allah’a kalmış dua edin insallah yarın güzel haber alayım