Gulhan3291 Arkadaslar mrb bugun doktora gittim 7+1 olduk. Kalp atisini duyduk doktorumuz cok saglikli ilerliyor dedi gecen haftaya gorede büyümüs. Ama kesenin kenarindami altindami dedi tam olarak anlamadim ama kanama varmis. Disaridan kanama vs yok ama bir tane igne yazdi birde fitil verdi korkuyorum acikcasi. Basina gelip duzelen oldumu. Ayrica kanamanin boyutuda ultrason kagidinda yaziyor anlayan varsa yazayim
Kaderimm Gulhan3291 bende 9 haftamda taş agrisiyla gitmiştim 3 gün yattım cikmafan önce kese kenarında kanama var dedi ama herangi bı ilaç vermedi cnm sadece bı kaç gün ilişkiye girme geçer kendiliğinden dedi şükür hiç bı terslik olmadi
MerveBostann Gulhan3291 canim ayni hafta basima geldi ve cok sukur atlattim fitille korkma dinlen doktorunu dinle atlatirsin insallah 😊
Kecer Merhaba benimde içerde kanamam vardı fitil kullandım bol su ve dinlenme ile geçti çok şükür korkmayın içinizi ferah tutun ilaçlar iyi gelicektir🙏🏻
Gulhan3291 Kecer sizinki kacinci haftada olmustu acaba. Doktor korkulacak birsey yok dedi ama iste insan korkuyor ya
portakalcice 5+1 de keseyi gördük ve kesenin kenarında küçük kanama alanı var dedi ilişki yasak , progestan verdi 2 hafta sonra gidicem inşallah geçer dinlenin bolca
mommy2 portakalcice canım bana da öyle dediler fakat başka doktora gittiğimde kanama alanı degil damarlanma demişti. Doktorlar bazen şaşırıyor farklı bi doktora da danış istersen
mercimekkoftesi1 5+2 de kanamam başladı, fitil ve iğneyle toparladım çok şükür. Ama sizinde sürekli dinlenmeniz, iş yapmamanız falan gerekiyor 🌸 17 haftalık bile olduk biz 🙏🏻 çok şükür 🙏🏻
portakalcice mercimekkoftesi1 maşallah.. kesede bebek görünmüş muydu 5+2 de , doktor henüz görünmez dedi 2 hafta sonra gidicem inşallah
mercimekkoftesi1 portakalcice sadece kese gözükmüştü, bebek gözükmemişti. 1 hafta sonra gittiğimde bebeği gördük, kalp atışını da dinlemiştik 🌸
portakalcice mercimekkoftesi1 ya maşallah.. inşallah bizim de öyle olur kese göründü bizde de şükür. 2 hafta sonra kalp atışını da duyarız inşallah
Sita3434 Arkadaşlar ben de 5+2 doktor bana büyük ihtimalle gebelik sonlanacak içerde kanama alanı var biraz fazla sonlanır gebeliğin dedi ne yapacağımı bilmiyorum bir doktora daha gideceğim çarsambaya randevu aldım. Moralim çok bozuldu
Nilda2017 Sita3434 nedemek bu ya bazen anlamıyorum kesinlikle başka Dr a git neredeyse çoğu gebelikte ilk haftalarda oluyor bu rahim içi kanama alanı hemetom.. Bende de vardı kese kadardı boyutu bebek büyüdükçe onu yeniyor vücut ya dışarı atacak ya da absorbe edecek… Ani hareketlerden kaçının ilaçları düzenli saatli kullanın ve buzdolabından soğuk yiyip içmeyin geçeçek moralinizi bozmayın
Tuugcee Sita3434 nasıl böyle söyler ki benim de 5+2de kanamam olmuştu hemen hastaneye gittik bebeğide kalp atışınıda o sayede görüp dinlemiştik ama bir gece hastanede yattım serum verdiler iğne yapıldı bir sonraki kont kesenin yanında kanama noktası olduğu görüldü şimdi her hafta proluton vuruluyorum bu hafta perşembe 10uncu haftaya giricem bakalım birde kont var ne durumdayız ama ben içimi refah tutuyorum sende öyle yap bebeğine rabbime İnan sağlıkla kavuşuruz inş 🤲
Kevakar Sita3434 sakın başka doktora gitmeden bişey yapmayın.Ben 4 haftalıkken öğrendim doktor kese etrafında çok fazla kanama var inşallah bişey olmamıştır bebeğe dedi.ilaç iğne verdi.çok şükür kanamam bitmiş doktor kontrol amaçlı 12. Haftaya kadar ilac iğneye devam dedi..10 haftalığız şuan🤲🏻
Sita3434 Nilda2017 ama benim normal kanamam da oldu canım yine de carsamba başka doktora randevu aldım insallah her şey yoluna girer %99 düşük dedi. Ama yine de insan bi Umut arıyor. Lekelenme icin progestan vermişti kendisi artık kullanmana gerek yok dedi çaresizlik çok kötü Allah yaşatmasın kimseye
Nilda2017 Sita3434 benim kanamam kadar olduğunu zannetmiyorum yerler sel oldu pantolonum komple kıpkırmızı idi kanamadan 3-4 saat sonra yumruğum büyüklüğünde parça düşürdüm kesin gitti dedim ama bebeğim bana tutunmayı tercih etti sen moralini bozma verende Allah alanda Allah 🙏
yagmuregenur Nilda2017 şuan bana umut oldunuz resmen 6+3 haftalığım lekelenmelerim başladı 1 haftadır kahverengiydi dün geceden beri pembeye döndü dün doktora gittim kesenin etrafında kanama yok dedi ama çok korkuyorum düşecek diye bilmiyorum çok tedirginim yarın yine gidicem inşallah benim bebeğimde tutunur 🙏
Sita3434 Nilda2017 ahh cok teşekkür ederim canım desteğin ve iyi niyetin için haklısın her şey allahtan ben elimden geleni yapıyorum zaten ordan çıkar çıkmaz baska bir doktora randevu aldım rabbim hakkımızda hayırlısını versin
Nilda2017 yagmuregenur minik mucizen sana tutunsun inşallah.. Doktorumun bana her muayenede söylediği morali asla bozmak yok.. Kötüyü çağırmıyoruz.. O bebek dünya ya gelecekse hiç bir şey engel olmuyor…
Gulhan3291 MerveBostann insallah cok tesekkur ederim baska elimden gelebilecek onerileriniz varmi. Tek kullanimlik igne verdi yarin vurulcam bide progeston ilacmis fitil olarak kullan dedi bana sorun edilcek kadar byyuk degil dedi doktorum ama iste korkuyor insan haftaya gidicem yine