Ayskem bende tam tersi aslında iki kardeş Dr var Binnur ve Figen Figen gidiyordum bütün akrabalarım onda dogum yaptı sorun oldu aramızda ben memnun kalmadım Binnur hn a da cogu kişi suratsız basından savar gibi vs dediği için aynı hastanede Sema yılmaza gidiyorum suan memnunum onada kötü yorum yapan var ama insanlık hali sonucta olabilir. İnş sizde gönlünüze göre istedigin iz gibi bir Dr bulursunuz