Ozzzzz_ hiçbirini beğenmiyorum hepsi hastayı düşünmek yerine hastaneye para kazandırma derdin de ne tahlilleri biter ne saçma sapan olmayan hastalıkları resmen para tuzağı özellikle derya aydın sivri bana tüp bebek yapacaktı röntgen istedi 1.400 tl bebeğin olmaz yumurtalıkların çok az erken menapoza girersin dedi dünyamı başıma yıktı bir daha gitmedim röntgen çektirmedim tüp bebek yaptırmadım Rabbim 1 ay sonra bebek nasip etti hemde iki tane birden ikiz oldu bebeklerim doğuma yakın gittim sen bebeğin olmaz dedin ikizim oldu aaa öylemi değerler düşüktü dedi sadece amaç bissürü testle hastaneye para kazandırmak bizim psikolojimiz umurlarında bile değil nefret ediyorum o hastaneden