Ozzzzz_
İlk muayenemi derya sivri hanımda oldum bebeğimi alacaktı gereksiz tahliller yapıldı egm indirimli 600 tl verdim indirimli olmasa ne kadar verirdim soru işareti para kazandırmayı amaçlayan doktorları var birde uzman olacak kendisi asla tavsiye etmiyorum sibel baruta geçtim o da bazen iyi güler yüzlü bazen ters bir doktor video çektiğim zaman görüntü vermiyor istediğim zaman da video çektin ya yeter diyip geçiştiriyordu tekrar istediğimi söylediğimde kayıt almadım şimdi tekrar bakamam dedi bir keresinde ve hastane değiştirdim fiyatları çok uçuk bir hastane bence iyi araştır öyle git gereksiz test yapıyorlar yakın diye gideceksiniz eğer testleri devlette veya başka yerde yaptırın gereksiz çok test istiyorlar