Esosun ben yarın aile hekimliğinde testi tekrar edicem . Özelde yaptırmıştım. Beni endokrine yönlendirdiler onlarda cihaz yazdı . Günde 4 kez 2 açlık 3 tokluk ölçüp not et dediler 7 gün sonra degerlendireceklermis . Bana mantıklı gelmedi . Testi tekrar edeceğim . Yine böyle çıkarsa söyleneni yapıcam . Ailemde hiç şeker geçmişi yok . Spor yapıyorum ve sporcu diyeti ile beslendim bugüne kadarda o yüzden asla mantıklı değil . 6 ayda 4-5 kilo aldım zaten zayıftım . O yüzden inandırıcı gelmedi bazı seyler 🙏🏻