Birminiginannesi aslzyn44 cok iyi kac haftalıkken yaptırdın ben evde ölüyorum ac 120 tok 140 fln cıkıyor yarın gidicem şeker yüklemesine 29+5 haftalık
BurcuLice aslzyn44 140 ın altındaysa değer normal kabul edelir canım ben öyle biliyorum benim sonucumda yarın çıkacak dua edin temiz çıksın sağlıkla gelsin bebiş
Esosun aslzyn44 yok canım düşük değil normal seviyelerde ilerledikçe daha yükseliyor malesef 😊 65ten aşağısını düşik hissedersin yani halsiz sopuk terlemeler vs
Esosun aslzyn44 benim açlık 88 tokluk 1. Saat 216 canım ama 3. Saatte 143 olduğundan kılpayı kaçırdık diyabet yüksek lisanslı bi dahiliye doktoruna gitcem yarın😅 bence değerlerin süper keşke bende öyle olsam 😅🧿
aslzyn44 Birminiginannesi benimde 24+4 bugun sabah devlette yaptırdım 2 gıbı sonuclar cıktı doktoruma gosteremedım burdan sordum bende Allah yardım etsin valla umarım sızınkıde duser
aslzyn44 Esosun sagolasın canım umarım cabuk duzelir seninkide yuksek cıkınca tedavıyle duzelıyor dıyetle artık hallolur ☺️
aslzyn44 Birminiginannesi valla 2 saat falan surmustur ısım idrarda verdım parmaktanda alındı bı kere ac bı kere suyu ıctıkten 1 saat sonra verdım canım
Birminiginannesi aslzyn44 akaim kac gibi yemek yemeyi kestin bana doktor dedi saat 9 dan sonra bişey yeme sabah 9 da gel dedi
aslzyn44 yildizfero01 doktorumun annesı rahatsızlanmıs memlekete gıtcem haftaya gelırsın dedı o yuzden gosteremedim
aslzyn44 BurcuLice amin inşAllah sag salim gelsinler gercekten cocuk dogurmakta cok zor işmiş tetonozu detaylısı seker yuklemesı aıle hekımıyle hastane arasında mekık dokuyoruz ınsAllah aag aalım kucagımıza alırızda hastanelerden kurtuluruz
archmom aslzyn44 bana 75 ile yapıldı onun degeri 180 e kadar çıkmalı bende 184 çıktı basıma iş açıldı sanırım biraz abarttılar 7 gün boyunca sekerimi ölçmemi istiyorlar