karanfilll özelde 65 e yapıyorlar canım ama aile hekimliği ücretsiz yapıyor . Ben özelde yaptırdım 2.yi yaptırıcam sınırda çıktığı için . Onu aile hekimliğinde yaptırıcam . Sabah aç karnına gidiyorsun . Birde gitmeden aile hekimliğine bilgi vermen lazım senden eczaneden alınmıs glikoz istiyorlar . 50 lik ya da 75 lik onu sorup ona göre alıp gidersin . Özeller kendisi veriyor glikozu . Gazı kaçmıs aromalı gazoz gibi . Herkeste etkisi aynı mıdır bilmiyorum ama ben iyiki esimle gitmisim ilk 1 saat çok kötü oldum . Yanında biri olabilir bence 🙏🏻