Bsmlh allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin canım. Hangi doktora gittiğini bilmiyorum ama bir perinatoloji doktoruna gitmeni tavsiye ederim. Benim 24. Haftada suyum gelmişti baya suyu azdı ama karnımda gününü doldurmuştu😃 zamanla suyu yerine gelmişti.sürekli takip altındaydım sorun olmamıştı. Gece gündüz eşim su taşıyordu bana. Bebeğin ne kadar böbrekleri çalışırsa o kadar artıyor suyu. Bence gönlünü ferah tut☺️