Mommm12 evet yaptım ilk yarım uyuşmak istedim ama yapılan bütün işlemleri hissettim uyuşmadım direkt tüm uyuttular. Kalktığımda ameliyathanedeydim. İçimdeki pis kanları çıkarmak için karnıma bastırıyorlar arada canım çok yanıyor. Ama evlat herşryi unutturuyor o agladıgında benok kötü oldum. Çok degişik duygular içerisindeyim şuan. Biraz ağrılarım var aama idare ediyorum. Allahım evlat isteyen herkese evlat versin. Herkesin doğumu iyi ve sağlıklı geçsin inşalah❤️