Hilalsny benimde heme hemen o sırralar bende İstanbuldayım havalar iyişuanda eğer böyle decam ederse sorun yok dediğin gibi bende bende gelemiyorum pek fazla daralmayı sevmiyorum o yüzden gecelik takımım kısa kollu üstünde sabahlığı var zaten çpk kalın olmadan iki tane pijama götürücem birisi uzun diğeri kısa kol