Hilalsny Merhaba. Bence koşa kollu alın. Benimde 10 Mart’ta inşallah. Koşa kollu alacağım kesinlikle. Zaten yanıyorum şu an bile 😊 Bir de ilk doğumumda yaşadığım kadarıyla hastane oda sıcaklığını bebeğe göre ayarlıyorlar üşümüyorsun yani. Nisanda da ısınmaya başlıyor havalar ve çok kullanamayacaksın pijamayı. Üzerine giymek için uzun kollu sabahlık tarzı bir şey aldan yeterli diye düşünüyorum. Yine de siz bilirsiniz 😊 Ben henüz daha almadım bu arada. Penti ve lcw ye bakıyorum mağazalarda kalmamış hiç çeşit. Nettende bedende kararsız kalıyorum olur mu diye. Bakalım ne yapacağım ☺️