Busukermit Hilalsny canim bende izmirdeyim hastane ne kadar sıcak olur bilemedi uzun kollu aldım önden dügmeli mart yine de cok cok sıcak olmaz
Hilalsny Mammimammi bende de oyle okabilir cunku bizde su an ne klima ne dogalgaz acik ustelik 2 balkonunda kapisi acik ve kisa kollu corapsiz oturuyoz😂😂
Mammimammi Hilalsny belli olmaz yinede. Siz yanınıza yinede sabahlık hırka gibi bişey alın. Üşürseniz giyersiniz. Bana sıcak basmıştı ama üşüdügünü söyleyenler de çok var. Tam tersi olursa hazırlıklı olun
Hilalsny threestar insallah :) o usume de sanirim giyenerek gececek bi usume degilmis . Bi titreme gibi biseymjs sanirim
threestar Hilalsny aynen doğumhane veya ameliyathane soguk oluyor steril olması sebebiyle daha önce ameliyat olmustum da ordan biliyorum 😑
Hilalsny Ebru-1990 benimde hep sadece ayaklarik usur geri kalan her yerim yanar :) bende oyle bisy yapicam kisa kollu ustune hirka sabahlik falan
yelizb Hilalsny ben de İzmir deyim.mart sonu benimde ben kısa aldım çünkü hastaneler çok sıcak üstüne de sabahlık var zaten pamuklu kısa kol önden düğmeli aldım canım
yusufbebekk447 Hilalsny benim bir elbise var uzun kollu bir de alt üst var tişörtlü .Hırka koyacağım bir de
Busra3496 Hilalsny bence kısa kollu al üzerine sabahlıklı alırsın hastaneler sıcak oluyor genelde evinde sıcaksa sorun yaşamazsın diye düşünüyorum
Gulgok Hilalsny Benim de nisanın başında doğumum olacak her ihtimale karşı hem uzun hem de kısa kollu pijama takımı aldım