Hilalsny Valla bende evde kısa kolluyla geziyorum. Kombi eşim için yanıyor 😅 Sezaryen olacaksanız , ameliyat öncesi ve sonrası cok uzun süre aç kalıcaz o direnc düşürüp üşüme yapabilir. Bide genel ya da spinal fark etmez doğumdan sonra üşüme geliyomuş kesip dikiyolar tabi normal . Ben o yüzden patik bile koydum. Sıcagın kolayı var cıkar ustunu dur atletle 😊 soguk zor ama ondan mutlaka yanına al bi kalın hırka.