Belgin34 ben geçen gün çiğli ye başka bi doktora gittim sizin dediğiniz gibi bir tane bayan kapida bekliyodu doktor kendisi çağırmış randevusuz şu gün gel diye .ama o bayan saatlerce kapıda bekledi doktor önce randevulu hastaları aldı hep o bayan saat 8 den beri beklediğini söyledi. Doktorla alakalı bir durum mu bu Ayşegül hanımda da öyle bir sıkıntı olur mu