begmkrkt benim dün gittiğim doktor Mehmet Emin bey de 25 şubatta sabah erken gel randevularım bitince alırım . Ama 8 de burada ol sınırlı sayıda alıyorum dedi 🤷🏻♀️öğretmenim derslerim oluyor diye bugün 182 den başka bir doktora randevu aldım bu sebeple 😔üçlü test yaptı dün onu göstereceğim