Twinsmomy Açıkçası en kaliteli kuafmre bile güvenemedim, belki sırf para kazanmak için organik boya diye gidip normal boya ile boyarlar 🤭Gratis’ten Green Therapy isimli organik boyayı aldım, indirimde 25 liraydı, boyadım geçen hafta. Bence az daha bekleyip 20.haftalardan sonra boyayın, ne olur ne olmaz. Ben 32.haftaya kadar bembeyaz saçlarla gezdim, sonra artık boyayayım dedim.