Hafise Sizin haricinizde de boyatmayın diyenler olmuş ama sorun şu ki üslubunz çok sert.Fikrinizi tabi ki söyleyebilirsinz ama azarlar tersler gibi yazmak söylediğinz olumlu şeyleri bile olumsuza çevirebilir..Belli ki hanımefendi henüz doktoruna sormamış önce burada sormak istemiş illaki soracaktır.Google bu konuda pek güvenilir bir kaynak değil takdir edersinz ki,doktorlar bile bu konuda hemfikir değil.Doktoruna danışması hepimzn söylediğinden daha faydalı olacaktır.