Erkekannesi41 Ozerhome poZisyon uygun ancak aşağı inme kanala yerleşme yok göbeğim hala göğüslerimlr bitişik 🤔 hiç düşme yok göbeğim de
Ozerhome Erkekannesi41 son haftada da kanala girmiş olabiliyor. Benim 2haftadir göbeğim düştü karnım bacak kemiklerime dayanıyor oturduğum zaman
Erkekannesi41 Ozerhome ya inşallah 40 a kadar beklemem böyle belirsizlik zor geliyor ama sezeryana da sebepsiz yönelmek istemiyorum.. nasip bakalım 😍
Ozerhome Erkekannesi41 aynen bebek zaten belirliyor doğum şeklini ben ne kadar normal istesem de normal doğum yapamadım sezeryan oldum kızımda 40+2ye kadar bekledim olmadı herşey nasip kısmet
Patrick Ozerhome mide bulantısı-ağrısı, alt karın ağrısı, vajinada batma hissi..Her şey mevcut. Bir de zaman geçmiyor bebeğime kavuşmak istiyorum artıkk😁
Ozerhome Patrick aynen zaman geçse de bir an önce alsak kucağımıza 🙏 ilk haftalar su gibi geçti sanki sonlar zorluyor😂
Kado Bizde 36+6 rahmimde bi dolgunluk hissediyorum suyu patlatmazsa işallah sezaryen için salı gün alıcagız 🤷🏼♀️
Zynpk Burcinisp88 yaaa benm de 5 sen e olack 35 haftalık hamileym….iki doğumdan da cok korkuym.ama bi yandn da norml istiyor m..nasl olack bilmiym
Burcinisp88 Zynpk ben korkmuyorum valla. Şimdilik bi heyecan var sadece. Doktoruma ve ekibine güveniyorum. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun. Bi de normal doğurursam motivasyon kaynağım var. Annemin kedisi çatır çatır yalnız başına 5 tane doğurdu😀
Seyma_sst Uyumakta zorlanıyorum ve karnım çok sert midem bulanıyor 38+4 bakalım ne zaman gelecek adet ağrısı çekiyorum sanki olacakmışım gibi bu duygu bile çok garip ne zamandır hissetmiyordum bu ağrıyı
Arasmom2021 Vajinada bıçak saplanır gibi ağrı oluyor mu sizde de günde 1 2 kez yaşıyorum bunu 1 haftadır