Bende 37+3 üm sırt ve bel ağrım var özellikle ayakta kalıp dinlenmeye geçtiğimde başlıyor be geceleri mide yanması 😏 onun dışında iyi hissediyorum. Bebeğim hala kanala girmedi bunu nasıl anlayacağız kanala girdiğini yani? Egzersiz önerdi doktorum başladım yapmaya normal bekliyoruz bakalım