Bende 37+3 um bugün yalancı sancılarım (bence yalancilar tabi😅)başladı. Yarın nst var bakalım sancım çıkacak mı? Onun dışında ayaklarımda ödem var, tuzsuz yedigim, bol bol su içtiğim ve yürüyüş yaptığım halde… ama şükür bebislerimiz sağlıklı gelsin de hepsine değer 🧿