PurpleTail Kızlar bizde 11+ 4 üz..tetanoz aşısı için 17.haftada çağırdılar..Sizde durum nasıl bana biraz erken geldi genelde 20.haftada çağırmışlar 🧐
Kuzucccum Bebekbaylar bi Eylül anneside benım naısp olursa 9 Eylül doğum 🙏 şuan 13+3 olduk ıkılı tarama yapıldı sonucunu bekliyoruz
Sinem_469 12+1 iz biz de 17 Eylül son doğum tarihi ikinci gebeliğim oğlum var kızım olsun istiyorum pazartesi ikili test için gideceğiz inşallah kız der doktor 😍
3MelekAnnesiii Bebekbaylar Eylül 5 görünüyor dogum ama bakalım haftamızı beklicez mi ağustos sonu eylül bası gibi ama ben eylül 15 ine kadar durmak istiyorum inşallah dururum😂
1prensannesi-34 Kızlar bende 12+5 im iki gündür rahimde bi sancı batma ağrı oluyor yürürken sol kasığımda batma yaşıyorum normal mi yaşayanınız varmı
momof3 Bebekbaylar 14+0 olduk oğlumla 💙bi kanama atlattık ama iyiyiz Çok şükür 🙏🏼 4 Eylül gözüküyor doğum nasipse ama 1 hafta önde şuan bakalım ne olacak 🙂
minikhamsiciik 13+1 iz dun cinsiyeti ogrendik ve ikili testi yaptık cok şükür sağlıklıyız oglusla 🥰 kismetse 12 Eylül dogum görünüyor 😍💕
Tuugcee minikhamsiciik haftamız aynı gidiyor cinsiyeti çabuk öğrenmişsiniz 🤗 ben ikili taramayı 11. Haftada yaptırmıştım 3 hafta sonra gel cinsiyeti söyleyeyim dedi ama ben garanti olsun diye 15.haftaya aldım bakalım 🌸
minikhamsiciik Tuugcee bende ikili testi yapti o sira 3 boyutlu ultrasondayken öğrendim hic zorlamadi direkt gösterdi sonra kapatti ama 🙈
Tgbkrm Bebekbaylar Allah nasip ederse Eylül annesi olarak ben de yerimi alayım 😊bizim de 25 Eylül görünüyor doğum inşaAllah 🤲🏻