Herkese merhaba bende Eylül annesi olacağım inşallah🙏🏻🙏🏻 geçen hafta cinsiyet erkek dedi doktor bu hafta kesin kız dedi kafam karıştı😂😂 sağlıkla gelsin ennonemlisi o tabi ama yine de insan şaşırıyor. 16+3 olduk. Benim gibi cinsiyet karmaşıklığı yaşayan var mı merak ettim .