iremby Diyetisyenanneee her sitede farklı cikti ilk girdigim erkek dedi. Sonra kiz cikti bilmiyorum. Ama şu kan degisimi mi ne var onuda sordum onda da erkek cikti. Siz anliyorsaniz sizde bir bakin https://imgyukle.com/i/LJW8HQ https://imgyukle.com/i/LJWl1t
Diyetisyenanneee iremby erkek gibi 😂 eğer ocak sonrası doğumluysanız yaşınıza 1 ekleyin ve son adetinize 14 gün ekleyin hangi aya denk geliyosa o aya bakın doğru şekilde böyle bakılıyormuş
iremby Diyetisyenanneee subat 5 dogumluyum aralik 2 idi son adetim araliga denk geliyor yani. Yasımda 24 tü aralikta 25 oluyor yani. 25 yaş Aralık ta erkek 🙈
Benan-16 @Diyetisyenanneee cinsiyet tahmini siz mi yapıyorsunuz ben meraktan ölüyorım 😂 şuan 11+4 üz 11+2 de ultrason görüntüm var daha yeni gittik doktora yorum yapabilir misiniz🥰 birde nasıl foto yükleniyor buraya ?
iremby iremgun bana 22 si ile 26 sı arasinda gel dedi 2 li test icin hemde benim karacigerimde kist var onun icin dahiliyeye de gidiyorum. Ona gittiginde de gel dedi zaten ona da tam o aralıkta gidicem. 22 sinde gitmeyi dusunuyorum pazartesi inşallah. Bende cok heyecanliyim yaa.
iremgun iremby w7sinde de benim aşırı aşırı heyecanlıyım. Zaman geçmiyor snaki😊 geçmiş olsun inşallah geçer biran önce
Shsg Bebekbaylar merhaba benim 1ekim görünüyor ama büyük ihtimal Eylül de olacak hayırlısıyla… Sağlıkla alalim kucağımıza hepimiz de inşallah ☺️
Destinadgn Merhaba ben de eylül annesi olacağım, 5/7eylül gb 😊 bugün ikili test için kan verdim, bebişimizi gördük hatta cinsiyeti bile öğrendik 😅 11+4 haftalık
Zahuf Neslihan5252 merhaba arkadaşım ben gittim bugün dr. A 4. Erkek geliyor dedi , gönlüm kızdan yanaydı ama nasip işte ☺️ Dr. Bu ara gelen hastalara hep kız dedim bir senin erkek dedi 🤭