HHA Eylül annesiyimmmm💜 insallah çok heyecanlıyım miniğim doğum günümde gelicek sağ salim gelsin insallah minik en değerli hediyem olucak🤲🏻🐣💜
iremby Diyetisyenanneee çıkıntı goruyorum kordon degilse dedi ama daha erken soyleme kimseye dedi heyecan yapmasinlar dedi. Bakalim haftaya pazartesi gitcem insallah netlesir biraz daha diye düşünüyorum
iremby Kdk evet bende merak ediyorum gerçekten 🙈 Benim ilk kizimda 40+3 te suni sanci ile suyu azaldigi icin doktor dogumu baslatti
PurpleTail Ben de Eylül annesiyim. 9.Haftadayız daha ama sanki zaman hızlı geçiyor gibi 🙈Sonbahar da en sevdiğim mevsimdi güzel denk geldi.🍁
Diyetisyenanneee iremby erkek geliyor o zaman inşallah 😂 çin takvimine baktınızmı hepsi kombin şeklinde 😂😂😂
iremby Diyetisyenanneee her sitede farklı cikti ilk girdigim erkek dedi. Sonra kiz cikti bilmiyorum. Ama şu kan degisimi mi ne var onuda sordum onda da erkek cikti. Siz anliyorsaniz sizde bir bakin https://imgyukle.com/i/LJW8HQ https://imgyukle.com/i/LJWl1t