Bebekbaylar Elfnr4 hayir başlamadım ben çünkü cinsiyet belli degil henüz cinsiyet belli olana kadar almam muhtemelen
Ata-3101 Bende Eylül annesi olacağım inşallah. 20 Eylül tahmini doğum. 8+5 haftalık . Hepimizin bebeği sağlıkla doğar inşallah
Minikmucizem07 Bebekbaylar doktorumuz 26 Eylül dedi hayırlısıyla rabbim kucağımıza kavustursun 🤲 🤲 🤲 🥰
Kdk Zahuf bende çok mutlu oluyorum 😍 bugün ikili teste gittim. İkili test yaptıracaksanız zamanımız gelmiş bilginiz olsun ❤️🌸
Zahuf Neslihan5252 yaaa 🙈 dizinde 3 erkek sanırım ☺️ Benimde 3 erkek 🤗 Rabbim bir kız nasip etsin bizlere inşallah 💜
Neslihan5252 Zahuf amin inşallah bakalım bu ay sonu doktorumuz cinsiyeti söylerse çok iyi olucak meraktan oluyorum valla cinsiyeti zamanda geçmiyor.11+3 günlüğüz daha
Zahuf Neslihan5252 merhaba arkadaşım ben gittim bugün dr. A 4. Erkek geliyor dedi , gönlüm kızdan yanaydı ama nasip işte ☺️ Dr. Bu ara gelen hastalara hep kız dedim bir senin erkek dedi 🤭