Serrax Bebekbaylar mart annesiyim inşallah,eylül başlarında öğrenmiştim hamile olduğumu,görünce yazmak istedim,zaman nasıl da çabuk geçmiş😊 hepinize sağlıklı doğumlar dilerim❤️
Bebekoglueda Benimde Eylül başı görünüyor ama Ağustos sonuda olabilir 10+6 yız şuan. Allah sağlıkla getirsin bebişlerimizi🙏🏻🤗🥰
aylin08166 Bebekbaylar 4 eylül görünüyor doğumum inşallah bir sıkıntı yaşamam ilk 3 ayı bir atlatsak gerisi gelecekte korkuyorum her an kalbi duracak diye
Kumral5 Benimde 6 eylül bakalim ne zaman gelir oglumda 5temmuzdu 14 temmuzda gecikmeli gelmisti dunyaya 😁 bu minnoş ne zaman gelcek bakalkm insallah zamaninda dogar tam 10haftalik bugun zaman su gibi gecsin hepimizede insallah 😍
Nilya88 101019 canım son adet tarihine göre biz öyle biliyoruz ama net olarak doktor söyler zaten ne kadarlık olduğunu bende sormadım hiç
Hilaltunceldursun52 Dyguuuuuu cok sukur iyi gidiyor cok uyuyorum bazen bi yorgunluk halsizlik elim kalkmiyor 😀 sizin nasil geciyor 😍🙏 umarim saglikli bir sekilde aliriz kucagimiza sabirsizlaniyorum ben simdiden 😀🐣😍
Bebegimibeklerken1 Bebekbaylar doktor 1 Eylül dedi ama nasipse bakalm Ağustos sonuna da denk gelebilir☺️