Bebekbaylar TugceBurakk değişiyor o canim ya erkende olabilir sabirsiz olursa bazen geç te oluyo o bebeğin keyfine kalmış 🥰🥰
TugceBurakk Bebekbaylar onların keyfi zaten beni bitirdi hamille kalana kadar keyifni bekle doğum için keyfini bekle daha ortada yokken bizi ele alıyolar😂😂
Ervaceylin Bebekbaylar ben Eylül annesiyim ama düşük riskim var malesef😥Allah nasip ederse Eylül sonlarında kucağıma alicam sağ salim 🤲🏻
Hlmdmr Bebekbaylar allah bağışlasın benimde 3. 2 kızım var bende merakla bekliyorum bakalım basite ne var kızlarımda hissetmiştim ama bu sefer hissedemiyorum cinsiyet:)
Bebekbaylar Hlmdmr aaa benimde 2 oğlum var 1inde hissettim birinde hisseedemedim buda kiz olsa diye geciyo gönlümden allahim sağlıklı sihhatli olsunda yinede🥰🥰
TugceBurakk Neslihan5252 benmde 9+5 rabbim kucağımıza aldığımızdada burdan birbirimizi haberdar etmeyi nasip etsin inşallah 🤲
Bebekbaylar TugceBurakk ay kesinlikle katiliyorum ama en tatlı telaş gercekten 🥰🥰 onu sabirla beklemek
Bebekbaylar Hlmdmr beklenen canim senin surpriz gibi sanki diğer çocuklar kaç yaşında benim biri 2 biri4 yasinda
FerahBS Vitaminlere basladi mi doktorunuz? Benimki daha baslamadi, test sonuclarim henuz çıkmadı. Sadece folikasit ve progestan baslamisti ilk öğrendiğimizde… gerci 2. Doktoru değiştireceğiz simdi ama. 7. Hafta bitecek endiseliyim
Bebekbaylar FerahBS yok daha başlamaz vitamine canim 12.haftadan sonra baslaniyo genelde vitamin kan takviye ilaclarina
Hlmdmr Bebekbaylar beklenen canım benim 9 ve 7 yaşında kızlarım seninkiler daha küçükmüş allah sabrını versin 😊😊😇