Benim de 4.gebeligim.bundan önceki 22 haziranda 10 haftalikken kürtaj olmak zorunda kaldım kalbi durmuştu. 2 saglikli oğlum var çok şükür.insalah bu sefer saglikla kucağımıza aliriz .20 Eylül dogum tarihi ama sezeryan olacağım için eylülün ilk haftası olur diye dusunuyorum. Kızım olursa bu sefer adını Eylül koymayı istiyorum.