Kuzucccum Bebekbaylar ne güzel aynı iştahınız hep benım pek yok ya yani herhangi bi iştah açıklığım olmadı dıkkat de edıyorum sanırsam böyle ıyıyyız ya 😂 kusma bulantı benımde pek olmadı
Didem11- Kuben Geçen hafta bu pipisi dedi ama yinede emin değildi doktor %90erkek dedi. Ama verdigi oran da yüksek bence. Haftaya birdaha gel yinede birdaha bakalım dedi işte bugün gittik budefa da %100kiz dedi 3cizgi gösterdi ultrasonda. Kafam karıştı açıkçası haftaya gitsem erkek mi der kısmı der die.
Kuben Didem11- Bana da gösterdi 13+1 di %80 erkek dedi aslında hiç önemli değil ama içimden bir ses yanıldığını söylüyor nedense bilemiyorum 😄 haftaya gideceğim bakalım merak ediyorum kesinleşsin de oğlumm diye seveyim minnoşumu 🥰 Rabbim sağlıklı dünyaya getirmeyi nasip etsin hepimize
Didem11- Kuben Bende hep öyle hissettim yanılıyormus gibi erkek diyince 😂 sağlıklı olsunlar tabi bebeklerimiz de gerisi hiç önemli degill.♥️♥️♥️
ilk61 26 Eylül benimde inşaAllah.Rabbim hayırlısıyla inşaAllah sağlık sıhhatle doğurmayı nasip eder cümlemize İnşaAllah
Sinemisis 2 Eylül dendi ama sonra adet tarihine soru işareti kondu belki Ağustos bebeği de olabilir 😊
Didem11- Kızlar selam.. Eylül e az kaldı hastane cantalarinizi hazirladiniz mi kaçıncı haftalarda siniz. Biz 33+5 olduk. Daha çantamı Hazirlayamadim geç mi kalmışım. Litfen çanta hazırlayanlar fikir verebiirmi mevsimi de hesaba katarak ilk bebek ve hiç tecrübem yok:(
Bernie Didem11- bebegin daha park yatagini bile almadim 😁 bi bebek arabasini aldim o da 2.el uygun buldum.hastane cantasina yalandan bikac sey attim,lohus pijama vb asil seyleri bu hafta alcam kismetse,forumda cok konu var aratin fikir olur.
minnakvearas Didem11- ben de bugün bitirdim 34 deyim 10 hastane cikisi 5 li hastane cikisi 1 tulum bere takımı 2 patikli alt 1 uzun kol body 4 yedek zıbın Yedek çorap ve eldiven 2 tane Ağız bezi 5 tane Müslin bez 2 tane 1 kalın battaniye 2 penye battaniye Pişik kremi 10 tane prima primium care 1 numara bez Yastık kılıfı 2 tane 1 önden düğmeli gecelik 1 sabahlıklı pijama takımı Depend L beden Göğüs ucu pedi Emzirme sütyeni×2 Çorap Makyaj ve bakım malzemelerim Süt sağma makinası Filtre kahve Kuru kayısı
Mrvren Ben büyük kısmını hazırladım . 1 adet 10lu hastane çıkışı 3 takım koydum (zıbın ve çorap içinde ) 20 adet bez müslin battaniye , nohut battaniye pişik kremi, ıslak mendil , pamuk Ağız mendili 5 adet kendime pijama 3 takım koydum depend bez, diş fırçası , macun , tarak vb şeyler, göğüs pompası, göğüs ucu kremi, göğüs kalkanı aldım . Kendi eşyalarımı bavul organizerlarına koydum , bebişinkileri takım takım kilitli poşetlere koydum. Bu konuda baya video izledim çoğu kişi kendinize kuruyemiş ,atıştırmalık alın diyordu onları doğuma yakın koyarım bir de bebişi yatırmak için yastık kılıfı koyacağım çok tavsiye edilmiş. Başka tavsiyeler varsa çok memnun olurum ☺️
Sekerkupu Mrvren Neredeyse birebir aynısını hazırladım bende sadece extra bebek yağı koydum. bir yazida okumuştum bebeklerin ilk kakası fazla yapışkan olduğu için temizlemesi zor oluyormuş yağ ile daha kolay temizlenirmis gerçekten öyle mi işe yarar mı bilmiyorum tabi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️