Kızlar ben ilk gebeliğimde o kadar Cok çektim ki göğüs ucu yaralarımda sürekli dr a gitttim emziremediğim için mastit oluyordum ve 42 derecelere de ateşim yükseliyordu süt içerde sıkıştığı için bütünnn kremleri denedim diyebilirim bitkisel ilaçlar yaptık evde geçmedi bebek artık kanlı süt emdiğinden kakasını da kanlı yapmaya başladı annem saolsunn bana gümüş kapak aldı hediye ve 4 gün içinde tamamen iyi oldum 🙏ben çok memnun kaldım instagramdan almıştım silverettiturkey sayfasından zaten o zamanlar tek bu sayfa vardı satış yapan. Şimdi 35 haftalık hamileyim 2 hafta sonra tekrar kullanmaya başlıcam bi aksilik olmazsa inşallah. Kullanımı çok kolay ben sorun yaşamadım hiç.