SERNUR kız olacak ☺️ 31+5 olduk ben daha yeni hazırladım çantamızı, sizin cinsiyet ne ☺️ Ben 2 takım koydum şapka eldiven dahil,2 tane yandan cıtcıtlı zıbın, 1 ince 1 kalın battaniye, emzik, biberon, pişik kremi, çorap, yakalık koydum önlük gibi, ağız mendili, 1 paket bez ve ıslak mendil. Bunları bebeğe koydum çok az yer kaplıyor zaten minik olunca 😁
kendime de göğüs pedi, göğüs kalkanı, göğüs kremi, lohusa pedi, iç çamaşırı bir kaç tane, 1 gömlek gibi gecelik, 1 tane de sabahlıklı gecelik koydum, alt üst takım almadım elbise daha rahat oluyor dediler sevmiyorum da zaten, çorap bir de terlik ☺️ Çıkışta giymek için de tayt t shirt gömlek koydum rahat olsun diye birde günlük sırt çantası gibi bir çantam var ona tarak makyaj malzemelerimi diş macunu felan koyacağım. Bir de Eşim kalacak yanımda ailelerden uzaktayız normal doğum düşünüyorum eşime kıyafet koyacağım valizde yer kaldı çünkü 😁 çok parça gibi ama çok yer tutmuyor emin olun ☺️