Seztu Ronya23 😂😂😂 bian kura cekiyoruz gibime geldi 😂😂😂 allah hayırlısnı versin ya gerçekten rabbbim isteyen hrkese nasip etsin 🥰
ayisigi3 bebeklerim_ tabi o çok daha kesin sonuç canım ama hastaneye gitmeden öncesinde evde denemek istersen diye🥰🥰
ayisigi3 Ah kızlar arada içime bir karamsarlık çöküyor. İlk denemede hemen gebelik beklemek çok mu saçma bilemiyorum 🥺
Ronya23 ayisigi3 yok tek seferde hamile kalanlarda var stres yapma olacağı varsa olur canm ..adet e de az kaldı heycan basio bende hiç kendimden emin değilim gene adet olurum kesin
ayisigi3 Ronya23 ah canım gebe kalmamış olmanın verdiği o his insanı çok demoralize eder ama herşeyin hayırlısı demekten başka çaremiz yok gerçekten 🙏🏻
balbocegimm ayisigi3 yok cnm yaa gittim eczaneye kadar ama cesaret edemedim daha 4 gun var cikmaz diye pazartesi yapicam
bebeklerim_ ayisigi3 hayııır henüz yapmadım tek çizgi görmek istemiyorum ya 😔 cuma olsun bi kan testi yaptırayım diyorum ama cuma da olmadı bi
efeninannesi_nur ayisigi3 bir kac belirti bendede var göğüs dolgunlugu kasık ağrısı aslında adet olmam gerekiyordu ama olmadm test yaptım bisey çıkmadı hafta sonuna kadr bekleyip eger ki gelmezse pazartesi kan vermeye gidiyin diyorum
Yenianneadayi2208 efeninannesi_nur aynı durum bende de var.Test yaptım dayanamayıp ama negatif çıktı.😕 üzülüyor insan hayırlısı olsun
ayisigi3 balbocegimm nasıl istersen canım. Ya benim daha 7 gün var ama silik çizgi görme hayaliyle her gün yapıyorum paranoyaklaşacağım sanırım 🤦🏼♀️Tabi hep tek çizgi çıkıyor
Sclbyr ayisigi3 benimde 7 günüm var erken gebelik testi aldım ama cesaret edemiyorum yapmaya, kaç gün kala yapsam acaba 😕