Ronya23 Seztu erken gebelik testi ile cika blir :)) bende 3 gün sonra belki yaparım cunki çatlatma iğnesinin 14.gunu olcak
Sclbyr Benimde bat 17 Şubat , çok heyecanlıyım. Yumurtlamadan beri kasıklarım ağrıyor, göğüslerim hassaslaştı. Normalde böyle şeyler yaşamıyordum hiç. Son 1-2 gündür sırt ve bel ağrısıda yaşıyorum. İnşallah hamileyizdir 👼🏻
elisa123 benimde 13 Şubat Gecen Ay kimyasal gebelik gecirdim bu ay belirtim yok sadece göğuste dolgunluk var okadar hakkımızda hayırlısı olsun 🤲
efeninannesi_nur ayisigi3 bir kac belirti bendede var göğüs dolgunlugu kasık ağrısı aslında adet olmam gerekiyordu ama olmadm test yaptım bisey çıkmadı hafta sonuna kadr bekleyip eger ki gelmezse pazartesi kan vermeye gidiyin diyorum