ayisigi3 senin gibi normalde regliden 2-3 gün başlardı benimde kasık krampları hatta bazen sadece olacağım gün olurdu ama bu ay yumurtlamadan beri ara ara kramplar giriyor, batma gibi girip çıkıyor. Bu ay rahim filmide çektirmiştim. Bakalım ne kadar dayanabileceğim testi yapmak için. Bu belirsizlik çok yoruyor insanı😔 bel ağrısı, göğüs acısıda var. Çok belirti var geçmiş aylara göre yoğun bi hissiyat var ama umutlanmakta istemiyorum. 😶