Bende de aynı durum var 24. Haftam bitecek kontrole gitcem umarım düzelir sürekli hadi Bebeğimi kaybedersem hadi bişe olursa diye aklıma takılıp duruyor kanamam olmadı ama korkudan yatıyorum sürekli eşyaları bile hazır bakınca bazen içim cız ediyor inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza çok olumsuz bir durum mu internette pek çok şey yazıyor korkuyorum😞😞