eylmylk Kuzeygrgn 24te gittiğimde daha çıkmamıştı benimki. Çok kafanıza takmayın o da önemli. Ne güzel dinleniyormuşsunuz da inşallah bi an önce çıkar yukarı sizin de😊
Ozlemyeni Dun cok kotu bi agri ve kanamam oldu.koyu kirmizi ama nasil.ped taktim artik ortalik batacak diye.doktor normal kanamalar demisti ama bu kadar agri ve kanama olcagini tahmin etmemistim.hemen universte hastanesine gittik.baya yzak orasi ama bi tek orda ultrason varmis koskoooca sehirde. Doktor bakti bebek iyi kanala yakin bi yerde pasentan.duzelebilir dedi.serviks 30 mm olmus.henuz bu ne demek bilmiyorum minnikanne Sinem4488 Yusrahmet
Yusrahmet Ozlemyeni normalde 35 mm olması lazım ama yine iyi inşallah tekrar yaşamazsınız bende geçen çarşamba yaşadım 3 ped doldu şuan çok şükür sıfır
Yusrahmet Ozlemyeni ayakta olan ve yogun egilip kalkıp agır bir işiniz yoksa akşamları ayakları kaldırıp dinlenirsiniz ama yogun ve yorucu işiniz varsa mutlaka başka doktora gidin en ufak kanamada bile ilişki kesinlikle yasak dikkat edin en büyük tetikleyici ilişkiymiş kanalı
Ozlemyeni Yusrahmet ilac kullaniyomusunuz? Kanama artinca oksapari kestirdi bana.ecopirinde kullanma dedi
Ozlemyeni Yusrahmet sali gunune devlet hastanesine aldim randevu.cok zor aliniyo ya anca bulabildim haftalardir. Heyet raporu almaya caliscam insallah.işe baslayacagm nasil caliscam bilmiyorum
BurcuP Ebruakn benimki de aşağıdaydı hatta ayrıntılıda perinatolog yakın takip demişti, 30. Haftada doktor baktı yooo yukarı çıkmış rahmin önü açık dedi. Daha erken sizin merak etmeyim bence.
Ozlemyeni Yusrahmet insallah benimde kanamam agrilarim biter.cok korkutuyo insani.tuvalete gitmek istemiyorum
Yusrahmet Ozlemyeni normalde plesanta previada agrı olmuyor diye biliyorum bende sıfır agrıydı kanamam da çoktu bacaklarımdan aktı resmen filmlerdeki gibi
Ozlemyeni Yusrahmet bende cok sancilaniyo karnim.kanamanin geldigini anliyorum.dun dusuk diye gittik ama bisey yoktu
Kuzeygrgn Ozlemyeni çok geçmiş olsun inşallah düzelir sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza🙏 Kaç haftalıktı sizin
Ozlemyeni Kuzeygrgn amin insallah.15 haftalik. Kanama oldugunu biliyorumda agri olmasi korkutuyo beni
Peraaaa Yusrahmet karından eşinin aşağda yasa yukarı çktığj belli olur yani? Benim dr karından muaynede bişi demedi Vajinalda bakalım rahim uzunkuğuna dedi Rahim uzunluğuna bakarken onuda söyledi Ama vajinal sürekli muayne olmak istemiyorum Üsttende anlaşılır o zaman