minnikanne Peraaaa lekelenmem oldu progestan kullandım daha sonra kendimi yormadım iş yapmadım bol su tükettim
Htcsmlmucize Benimde aşağıdaydı 34. Haftada çıktı yukarı endişe etmeyin kızlar minnoşların tadını çıkarın ve bol dua edin 💐birde ayaklarımı duvara dayadım hergün 10-15 dakika, ağır iş yapmadım
Htcsmlmucize Peraaaa kalp seviyesinden yukarıda olacak sizi rahatsız etmeyecek şekilde yatıp duvara dayayın bir ölçüsü yok aslında detaylı ultrasonda söylemişti aşağıda diye tam hatırlamıyorum kaçıncı haftada olduğumu ama 20 li haftalardı🙈34 de yukarı çıkmış dedi doktorum
eylmylk Ablamın plesantası aşağıdaydı tam kapatmıştı kanaması vardı istirahat etti çok şükür yeğenim 2 yaşında. Benim de aşağıda ama tam kapatmamış yakınmış bakalım gidiyorum kontrole çıkacak mı öğreneceğiz. Ama çok şükür ki sezaryen var. Sorunsuz doğsun bebeklerimiz inşallah
eylmylk Peraaaa 20.haftada detaylıda görüldü. Şu an 28.haftadayım. Doktoruma özellikle sordum dikkat etmem gereken yasak olan bir şey var mı diye hayır sadece çok yorulma ağır kaldırma dedi. Günde 45 dk yavaş yürüyüş de yaptım ama işlerimi halledip akşam uzandım. Eğilmemeye dikkat ettim.Ablamdan bildiğim için bu durumu ilişki sıklığını azalttım korktuğum için yani. Bu kadar.. eksta bir şey yapmadım. Bence stres yapmamak her şey olacağına varır düşüncesi de önemli.
2baby1mom Ebruakn banada rahim ağzını kapatmış dedi geçen hafta şuan 16+5teyim 28. Haftaya kadar beklicez dedi. Hergün 1.5 saat yürüyüş ve hamileler için plates yapıcaksın dedi o kadar bel ağrısı dışında bişeyim yok aslında ama kanaması ağrısı olan varmış kimininde normal gidiyormuş bende korktum bayağı ama Allah hepimizin yardımcısı olsun..
Senaa28- Ebruakn Bugün öğrendim dün kahverengi lekelenme oldu Protestan başladı dr herşey yasak bol istirahat 14. Haftadayız🤰🏻
Sose Ebruakn canım o kişiden kişiye göre değişiyor.. Kesen büyüdükçe plesanta da yukarı çekiliyor.. 19.haftanın karın büyüklüğüyle 25 aynı değil mesela o yüzden sende aynı yerde de kalabilir değişedebilir.. Boş zamanlarında ayaklarının altına yastık koy uzan sürekli kanaman filan yoksa sorun olmaz bnm kan da geliyordu çok zordu