Ben şimdi tam olarak anlayamadım kafam karıştı ekim de hamile kaldım ben, ekim den önce 2020 yılı için toplam da 90 günlük pirimim yok fakat kasım ayından beri düzenli olarak primim yatıyor her ay doğumum Temmuz da ben faydalanıyorum değil mi ?
Henüz kimseye sormadım iş yerinden