Ezgicann bende aynı durumdayım Temmuz gibi olacak doğum 170 aradım alamazsın dediler ama bu forumdaki paylaşımdada yine 170 i arayıp alabilirsin pndemi dönemi olduğu için demişler ben eşimin insan kaynaklarına sordurttum aynı durumda olup alanlar var bu dönemde eşin alabilir demişler açıkçası benimde kafam karıştı 😕