Ayca91 Esilaseher kararsizlikta ustume tanimiyorum. 🤦🏻♀️ Yankı guzelmis. AliKerem ismini de cok begeniyorum mesela fikir olsun ☺️
Esilaseher Ayca91 Evet Alikerem de hosmus.Nolcak bu bizdeki kararsızlık bilmiyorum 😁Ensar Yankimı koysam napsam Ensar ismine hep sıcak bakıyorum ama tbi bilmiyorum 😂
zeynopd azra , cemre , elanaz , yaren ve esma da benim listemdekiler. en son kura çekcem herhalde bu kararsızlıkla
Akdeniz Akdenizli olarak ve Akdeniz hayalimizin gerçek olmasıyla, adını sevdiğimiz Akdeniz coğrafyasından, kültüründen almasını samimi buluyoruz ;) biriciğimiz oğlanımız Akdeniz :)
Elmayanaginannesi Ayca91 biz sen 25+3 deyiş oğlumuza isim bulamadık Metehan yiğit Alp Atilla Alp düşünüyoruz ama tam evet bu iyi dediğimiz Yok
Elif2307 Bende aşırı kararsizim ve çevremdekiler abartıyorsun artık elif sec diyorlar😄 eşim sectigim isimler arasından Berili istemişti bende onaylamıştım yeter ki ismi olsun artık diye ama ısınamadım isme şuan Defne dusunuyorum bakalım 😀
Ayca91 Elif2307 beril de akrabalarim arasinda var ve cok uslu narin bi minnos. Hos isim. Bende hangi ismi sevsem Cevremde akrabalarimda var.bana isim kalmamis adeta 🙈
Farketmezz Ayca91 ben ilk kız hissetmiştim ve ismini hemen koymuştum bile 😂 MeyraNur koyucaktım kısmet artık Yusuf’umu bekliyoruz 🤗
Ayca91 Abdbahar asel seceneklerimin arasinda aslinda ama kime desem olumlu bakmadi 🙄biraz etkileniyorum bende