Ayca91 Elif2307 beril de akrabalarim arasinda var ve cok uslu narin bi minnos. Hos isim. Bende hangi ismi sevsem Cevremde akrabalarimda var.bana isim kalmamis adeta 🙈
Ayca91 Abdbahar asel seceneklerimin arasinda aslinda ama kime desem olumlu bakmadi 🙄biraz etkileniyorum bende
Ayca91 Kcansu alya benm taaaa universteden beri hayalini kurdugum isim hem ismimede yakin oldugu icin. Ama cok var cevremizde o yuzden icimde kaldi 😓
Kcansu Ayca91 anladim cok fazla tercih edildigi kesin. İcinize sinen yine guzel bi isim bulursunuz insallah☺️ Arya ismi de alya’ya yakin💁🏻♀️
BusraDemiralpErdinlet Benim kedimin adı Eylül. Annem o ismi bana koyacakmış, sonradan vazgeçmiş. Kedimi sahiplendiğimde daha yeni doğmuştu veterinere götürdüğümüzde veteriner dişi bir kedi dedi. Ben de o ismi çok sevdiğim için eylül koymuştum adını. Tabi daha çocuğum, ilerde bir evladım olur da ismi ona koyarım diyemedim aklım yetmedi herhalde 😂 kedime dişi diyen veterinere helal olsun. Aylarca Eylül diye sevdik ismine alıştı kedim şuan 5 yaşında ama erkekmiş. Şansım 🤦🏻♀️ İlk hamile kaldım, kızım olur diye hissediyordum, hatta isim koyduk Liva diye, erkek olduğunu öğrenince isim bulamadık aylarca 😂😂