Morvy Charlotte25 yani inanin benim 10+3 suanda ve sadece 5 bucuk ve 6 bucuk haftalar arasi istahsizligim ve halsizligim vardi sonra tamamen gecti ve bu sekilde devam ediyorum benimde ne agrim ne bulantim ne bir hassasiyetim var insallah bu sekilde devam eder💁🏻♀️
Animes Morvy kesinlikle ben de böyleyim hatta neredeyse elimde ultrason fotoğrafı olmasa hamile olduğumdan bile şüphe duyacağım, inşallah sağlıkla doğum da böyle rahat olur 🙏
Aysen3434 Charlotte25 ben 5+1 de gittim ilk betam 222 idi kese gorunmedi. Sonra moralim cok cok bozuldu o yuzden 8. Haftam da gidecegim kalp atisini da hepsini beraber duyayim diye. Cuma gunu kan verdim tekrar betam 3200 olmus sanirim suan kese daha yeni gorunme asamasinda 2 hafta sonra da kalp atisi duyulsa 8 de gideyin dedim. Folik asit kullaniyorum. Umarim yanlis bisey yapmiyorumdur. Sen duydun mu kkalp atisini? Ve senin degerlerin ne kadardi?
Charlotte25 Aysen3434 ben de 5+2 gittim, kese 6.4 mm gördü,küçük dedi tabii ben mutsuz çıktım,iki hafta sonra duruma bakalım dedi,yarın işte o iki hafta sonra🙈çok tedirginim benim beta değerlerim de çok yüksek degıldı. 9.gun,36 11. Gun,67,16.gun 367
Arwen21 Aysen3434 bol bol folik asit al canım değerler yükselir daha çabuk kese oluşur ve daha erken kalp atışını duyarsın ben çok faydasını gördüm zaten folik asit gebelikten üç ay önce başlanması gereken birşey
Charlotte25 @A Arwen21 25inde keseyi gördük doktorumuz iki hafta sonra gelin dedi, siz ne zaman gittiniz?
Aysen3434 Arwen21 bizim ki plansizdi o yuzden ben kullanmamistim. Ama suan gunde 1 kullaniyorum ayrica yesil sebzeler yemege calisiyorum.
Charlotte25 Aysen3434 9.gun 36′ydı önemli olan iki katına yakın yukselmesi dedi hemşireler,benim tedirginliğim keseninde çapının 5+2 de 6.4 mm olması
Animes Herkese merhaba, benim de tahmini doğum tarihi 3 Eylül 2021.Allah’ın izniyle hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🙏