Charlotte25 Merhaba, 4 Ocak günü transferim gerçekleşti:) yarın kalp atışı için gideceğiz çok heyecanlıyım? Eğer sağlıkla ilerlerse 25 eylül yani dogum gunumde dogacak bebegımız! Siz de durumlar nedir?
Morvy Charlotte25 ben 10+3 haftalik hamileyim 2 eylül deniliyo ama agustosta olabilir tabi belli olmaz☺️💁🏻♀️
iremgun Morvy ben de son adete göre 10+1 ultrasona göre 10+4 falan. Benim de 4 Eylül gözüküyor ama ağustos sonu da olabişirmiş😊 inşallah sağlıkla gelsinler🤲
Charlotte25 Morvy maşallah🙏Nasıl belirti oldu mu sizde? Bende hiçbirşey yok,ne bir koku hassasiyeti ne mise bulantısı, bugün 7+1
pamukpamukoldum Bebeğimin kalbi durmasaydı 16 eylülde anne olacaktım😥 hepiniz sağlıkla alın bebeklerinizi kucaklarınıza inşallah 🤲
Morvy Charlotte25 yani inanin benim 10+3 suanda ve sadece 5 bucuk ve 6 bucuk haftalar arasi istahsizligim ve halsizligim vardi sonra tamamen gecti ve bu sekilde devam ediyorum benimde ne agrim ne bulantim ne bir hassasiyetim var insallah bu sekilde devam eder💁🏻♀️
Aysen3434 Charlotte25 ben 5+1 de gittim ilk betam 222 idi kese gorunmedi. Sonra moralim cok cok bozuldu o yuzden 8. Haftam da gidecegim kalp atisini da hepsini beraber duyayim diye. Cuma gunu kan verdim tekrar betam 3200 olmus sanirim suan kese daha yeni gorunme asamasinda 2 hafta sonra da kalp atisi duyulsa 8 de gideyin dedim. Folik asit kullaniyorum. Umarim yanlis bisey yapmiyorumdur. Sen duydun mu kkalp atisini? Ve senin degerlerin ne kadardi?
Charlotte25 ilayda-0906 ay bir yandan da tedirgin ediyor bu durum:)herşey yolunda böyle sakin sakin ilerleriz inş, daha ne isterim🙈