Aysen3434 Arwen21 5+1 de benim beta 222 idi ve gorunmedi kese. Sizin kacti betaniz keseyi gordugunde?
Zehrayrr Bizde 8+2 yiz son tarih 17 Eylül inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza 🥰🤲🏻
Sinem_469 Zehrayrr aynı tarih bizim de yalnız ikinci bebeğim ve sezeryan olacak o yuzden bir hafta erken olabilir bizimki
Elifdikel Charlotte25 yarın 7 haftalık olacağız inslalah zamanında doğar da Eylül ayında olur kızım da Eylül’de doğacaktı ama 1 ay erken doğunce Ağustos oldu halbki aynı zamnalarda doğabilirlerdi kızımla aynı gun öğrendim şimdiki hamileligimi :)
momof3 Charlotte25 10+1 haftalığız,nasipse 4 Eylül dedi doktor 🥰 Bakalım hayırlısı çok zor geçiyor şuanlık
Charlotte25 Merhaba bugün kalp atışını duyduk ama bir hafta geriden geliyor hem bebek hem kese:( çok moralimiz bozuk
PurpleTail Charlotte25 bizim 8+ 0, sanırım 20 eylül hersey yolunda giderse tabi . Başak burcu olacağı için mutluyum😄
Hilaltunceldursun52 Tahmini dogum tarihim 6 eylül 😍🙏 simdiden sabirsizlaniyorum heyecanliyim tabiki korkuda var erkenden bunlari hissetmem ne kadar normal bilmiyorum😀😀 Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🙏🙏😍😍
Hilaltunceldursun52 Tahmini burcumuzda basak 😀🐣 dogustan kavgaci yaziyor ozelliklerinde gozumu korkutmadi degil😍🐣❤️