DilaraMert0909 53.5 ile hamile kalmıstım suan 25. Haftam 57 oldum . Geçmişte de spor yapıyordum hala yapıyorum hiç bırakmadım . Hamileyim iki canlıyım diye extra porsiyon tüketmiyorum . Eskidende sebze agırlıklı unsuz az tuzlu ve basit sekersiz besleniyordum hala öyle . Dün doktorum bu haftadan itibaren ayda 1 kilo almam gerektiğini söyledi doguma kadar 4 kg max 5 kg almamın benim için en saglıklı olan oldugunu söyledi bende kendime bu hedefi koydum ve kontrolü elimde tutuyorum . Aksam saatlerinde yedikelrine çok dkkat et canım . Yememeye çalıs . Özellikle meyveyi gündüz tüket . Ben haftada 2 gün hamile pilatesine gidiyorum 4 günde 13.000 adım tempolu yürüyüş yapıyorum . Sende 15-20 dklık yürüyüşler yapabilirsin. Ama kilonun dogrudan beslenmenle alakası var . O yüzden yediklerine saatlerine bir dikkat edebilirsin 🙏🏻