irorkay hiç kaçamak olmadı şundan dolayı zaten ben tatlı falan yiyemedim canım istemedi(normalde bayılırım). Dışardan yemek hiç yemedim hamilelikten değil korona başladığından beri yemedim çünkü kronik astımım var bişey olur korona olurum falan diye yemiyorum 1 senedir. Ekmek bitek kahvaltıda yerim çocukluktan beri alışkanlık, bide biraz dikkat etmeye çalıştım annanem annem şeker hastası bu gebelik şekeri genetikte olabiliyormuş diye, ama hiçbişey işe yaramadı 22. Haftada suyumun fazla olduğunu öğrendim doktor muhtemelen şekerden dedi 24. Haftada şekerim olduğu ispatlandı, 10 gündürde günde 6 kere şekerimi ölçüyorum diyetisyenin verdiği listeyi uyguluyorum ve 1 saat yürüyorum ha bu arada ben hergün 1 saat yürüyorum aylardır.